Preguntes Freqüents

  • Preguntes Generals
  • Icona fibra òptica Fibra òptica
  • Icona telefonia mòbili Telefonia mòbil
  • Icona de telefonia fixa Telefonia fixa

No, els serveis de NEXA no tenen permanència. Tu decideixes el temps que vols passar amb nosaltres.

Sí, així és. Les tarifes mai pugen de preu. 

Pots trucar-nos al 900 89 90 91 o venir a l’oficina. Ens trobaràs a l’Avinguda Tarragona, 18, a Vilafranca del Penedès, de dilluns a divendres, de 9h a 14h i de 16h a 20h i els dissabtes de 9h a 14h. També pots enviar-nos un correu electrònic a info@nexa.cat

Pots trucar al 900 89 90 91, de dilluns a divendres, de 8h a 20h, i els dissabtes de 9h a 14h, i t’atendrem per a qualsevol incidència/dubte que tinguis. Fora d’aquest horari, pots deixar un missatge al contestador i el servei tècnic revisarà la teva incidència el més aviat possible.

Tens disponible totes les teves factures a l’Àrea clients.

Per donar-te d’alta amb nosaltres, necessitem el DNI, el telèfon i el número de compte bancari del titular.

Sí, sempre després que s’hagi realitzat la instal·lació de fibra òptica de NEXA.

La mitjana és de quinze dies, però va en funció de l’agenda dels instal·ladors

La instal·lació de fibra òptica i el router que utilitzaràs són gratuïts

Pots trucar al 900 89 90 91, de dilluns a divendres, de 8h a 20h, i els dissabtes de 9h a 14h, i t’informarem. També pots posar-te en contacte amb nosaltres a info@nexa.cat

Cal retornar tots els equips que s’hagin instal·lat en perfecte estat en el període d’un mes després de sol·licitar la baixa del servei de fibra òptica. Si el client no retorna l’equip en el termini establert, haurà d’abonar la quantitat de 150€.

Per fer una portabilitat amb nosaltres ens cal el DNI del titular i un número de compte bancari.

Aproximadament, 3 dies laborables.

Actualment, cobertura Orange.

Si viatges dins de l’Espai Econòmic Europeu (EEE), les trucades estan incloses en la teva tarifa. Si viatges fora de l’EEE, consulta’ns.

Si viatges dins de l’Espai Econòmic Europeu (EEE), les dades estan incloses en la teva tarifa. Si viatges fora de l’EEE, consulta’ns.

Trucant a les nostres oficines al telèfon 900 89 90 91 en l’horari de dilluns a divendres, de 8h a 20h, i els dissabtes de 9h a 14h.

Pots consultar les especificacions de cada tarifa i cobertura a l’enllaç: https://nexa.cat/mobil/

Sí, trucant a les nostres oficines al telèfon 900 89 90 91 en l’horari de dilluns a divendres, de 8h a 20h i els dissabtes de 9h a 14h i contractant un bonus.

Per defecte la bústia de veu del mòbil ve activada. Per escoltar els missatges de veu has de trucar al 242.

Per a contractar fix, és necessari contractar o tenir contractat el servei de fibra òptica de NEXA. A més, també cal instal·lar un dispositiu ATA (conversor de digital a analògic). 

Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat, triga un màxim de 4 dies laborables.

No, sempre tindràs telèfon fix. Un dia abans de produir-se el canvi, et trucarem per informar-te que l’endemà a primera hora del matí el número serà de NEXA i caldrà connectar la línia telefònica al nostre router per fer efectiva la portabilitat.

Sí, la telefonia de NEXA és totalment compatible amb el servei de teleassistència.

És molt important notificar la necessitat d’aquest servei, ja que hem d’adaptar la línia amb aquest sistema específic.

Recorda que el telèfon fix de NEXA funciona a través d’Internet (router), i si aquest es queda sense connexió o l’aparell ATA (conversor de digital analògic) deixa de funcionar, el servei de teleassistència no estarà actiu.

Cal que ens ho comuniquis per indicar-te quina numeració tens associada per activar/desactivar el contestador de veu.

 

La primera acció que et recomanem és apagar i engegar el router. Si la incidència persisteix, truca’ns al servei tècnic.